Beste collega’s,

Op vrijdag 11 oktober 2024 organiseert de Nederlandse Vereniging van Hoefsmeden na het succes van vorig jaar, opnieuw de Dag Duo Paard Beslaan!

Wat wij het allerliefste doen de hele dag is paarden beslaan, hier naar kijken en ons beslag analyseren. Maar wat we ook heel leuk vinden, is samen met collega’s paarden beslaan, deze bekijken en analyseren! Zo is deze dag vorig jaar ook ervaren en we gaan weer voor een collegiale dag waarin in duo’s paarden beslagen gaan worden.

We hebben deze dag 10 paarden klaar staan, dus plek voor 20 inschrijvingen. De duo’s worden door ons gemaakt, waarbij we kijken naar ervaring en persoonlijkheid. Zo proberen we dynamische duo’s te vormen waar samengewerkt kan worden en hopelijk nog wat van elkaar geleerd.

Er kunnen dus maximaal 20 deelnemers mee doen aan deze dag, dus als je mee wilt doen geef je meteen op want vol is vol!

Het is geen wedstrijd; collegialiteit, gezelligheid en skills verbeteren, tips & tricks en van elkaar leren zijn ons doel deze dag.

Wanneer: vrijdag 11 oktober 2024
Locatie: Den Dolder (exacte locatie wordt bekend gemaakt na inschrijving)
Kosten inschrijving: € 35,- (inclusief lunch en drankjes)
Log in op de portal en klik op evenementen en dan Duo Dag.
Na het invullen van het inschrijf formulier en je betaling ontvang je een download met de exacte locatie, bewaar deze goed!

Zien wij jou 11 oktober?